Perdonin que no em disculpi de Ferran Cerdans

l'aperitiu del llibre de contes Perdonin Que No Em Disculpi

l'Aperitiu del llibre de relats Perdonin Que No Em Disculpi

Us vull convidar a un aperitiu molt especial: una sel·lecció gratuïta de 7 relats breusdel llibre Perdonin Que No Em Disculpi.
Ens trobem en plena recta final de lacampanya de micromecenatge per aconseguir els diners per imprimir-lo i continuar endavant amb aquest projecte artístic col·laboratiu;totes les aportacions, per petites que siguin, són vitals! Per això us agrairïa també la difusió d'aquest email entre les persones que puguin estar-hi interessades.
Per qualsevol dubte em trobareu a:
fcs@llibres-artesans.com
MOLTES GRÀCIES!


Link libro

Comentarios

Entradas populares de este blog

Novel·la publicada! Ella no es un nombre

Obra seleccionada al 93è concurs exposició d'artistes manresans Ciutat de Manresa 2023

Disseny del cartell per a Ca La Teia: Mostra d'obres d'artistes locals a Santpedor